2018.március 1-től indítottuk el az új ETEV rendszerünket. Az előkészítés során elemeztük a Cég helyzetét, áttekintettük a meglévő ellenőrzési folyamatainkat és az ezekhez kapcsolódó minőségi munkára ösztönző eszközeinket. Mindezek mellett a céljainkat is rendeztük. Az ETEV megnevezés 4 fontos célunk kezdő betűiből áll össze, amely az:
Elégedett Munkatárs + Tervezhető munka + Elégedett Vevő + Versenyképesség.
Természetesen az eredményes működés alapvető, ennek a hiányában nem érhetjük el a céljainkat. A további elemeket a rendszerben (TEV) a dolgozóink rendelkezésre állása, a minőségi szolgáltatás és a szakmai felkészültség fogja biztosítani a rendszer megfelelő működtetésével hosszú távon.
Az előbb említett célokra építettük fel a takarítóink mozgóbér – cafetéria és a vezetőink prémium – cafetéria rendszerét. A fluktuáció jelentős probléma és költség a Társaságunk számára ezért az ETEV rendszerben foglalkozunk annak csökkentésével is. Az értékeléseket havonta/negyedévente végezzük program szerint.