2011-ben a Vállalat szerkezetének kiépítése befejeződött. Az operatív irányításában a Csoportvezetők felelőssége és hatásköre bővült. Ma már párhuzamos feladatoktól mentes gyorsabban és hatékonyabban működő a SwissMag Kft..
A pénzügyekben júliustól önállóan dolgozunk, kilépve a külső könyvelő cég szolgáltatásaiból. A saját rendszer alapjait sikeresen leraktuk, az év elején bevezetett vállalat irányítási rendszer elemei már működnek. Az idei esztendő nagy kihívása lesz rendszer teljes integrálása és a mérlegbeszámoló elkészítése.
A 2012 év adórendszerének változásai óriási kihívást jelentenek számunkra. A minimálbér megközelítőleg 20%-os emelkedéséhez a forrás megteremtése a legnagyobb feladat. Társaságunk szolgáltatásaiban bérköltség megközelíti a 80%-ot, ezért a költségeink növekedése 15% körül lesz. Elengedhetetlen a díjak emelése.
2012-ben kiemelten fogjuk kezelni a személyzeti munkát. A szolgáltatásunkban a döntő láncszem a képzett és megbízható Takarító.
A másik hangsúlyos terület a fejlesztés lesz. Igyekszünk piacképes új technológiák, eljárások bevezetésével illetve a meglévők javításával versenyképességünket növelni.